Články Všetky kategórie
Blog
Kontakt
1. V našom katalógu si vyberte látku (tovar), o ktorú máte záujem.

2. V jej detailnom popise si prezrite fotografie a informácie.

3. Ak ste rozhodnutý si ju kúpiť, napíšte do košíka, o koľko cm (m, ks) máte záujem. Cena je uvádzaná za 1 meter.
 
Príklad: Chcem kúpiť 30 cm látky. Do košíka vložím 0,3. Cena sa mi prepočíta na zvolené množstvo. V košíku mi zobrazí cenu len toho množstva, ktoré chcem kúpiť.
 
Ak chcem 2 metre, napíšem 2.
Ak chcem 70 cm, napíšem 0,7.
 
Niektoré látky sú predávané na kusy. V detaile látky je vždy napísané ako ju vložiť do košíka, v prípade, že sa predáva na kusy.
 
4. Postupujte takto aj pri ostatnom tovare.
 
5. Kedykoľvek môžete zobraziť obsah košíka a spraviť prípadné zmeny (zmeniť množstvo, vymazať úplne). Košík nájdete vpravo hore.
 
6. Vyberte spôsob dopravy. Vyberte spôsob platby.
 
7. OBJEDNAŤ
 
8. Vyplňte údaje a nezabudnite potvrdiť Súhlasím s obchodnými podmienkami.

9. Odošlite objednávku. V priebehu pár minút Vám príde potvrdzujúci email. O ďalších krokoch a stave objednávky Vás budeme informovať. Stav objednávky môžete sledovať aj v Zákazníckej sekcii po prihlásení.


 
Aké minimálne množstvo tovaru musím objednať?
 
Minimálne množstvo je 20 cm pri látkach (platí aj pre stuhy, výstuže,...), pokiaľ nie je uvedené inak. Následne po násobkoch 10 cm.
 
Ako zistím, koľko máte látky (tovaru) na sklade?
 
Pri každom produkte, pri jeho detailnom zobrazení, je uvedené množstvo dostupné na sklade. Pri strihaní sa nám občas stane, že je látka poškodená, a my musíme takýto kus vyradiť. Vtedy sa môže stať, že aj napriek tomu, že ešte materiál skladom bol, napríklad v množstve 2 metre, po kontrole je už len 1,6 metra.
 
Čo mám robiť, keď mám záujem o momentálne vypredaný tovar?
 
Galantéria a výstuže sú pravidelne dopĺňané. Pri látkach nevieme zaručiť, že konkrétna kolekcia je ešte dostupná u dodávateľa, keďže sa pravidelne obmieňajú. V tomto prípade nás prosím kontaktujte na info@bubulakovo.sk a my spravíme všetko, čo je v našich silách, aby sme Vám vyhoveli.
 
Prečo sa niekedy nezhoduje farebný odtieň látky?
 
Aj napriek tomu, že robíme, čo môžeme a látky sú fotené profesionálne, občas sa stane, že sa nedá zachytiť presný odtieň farby. Je to spôsobené fotoaparátom (nedokáže zachytiť celé spektrum farieb) alebo nastavením monitoru. Robíme však všetko preto, aby boli fotografie čo najreálnejšie a ponúkame možnosť zaslania vzorkovníkov pre overenie "na vlastné oči".
 
Ako viem, že ste obdržali v poriadku moju objednávku?
 
Po odoslaní objednávky Vám príde potvrdzujúci email. Pokiaľ ste ho neobdržali a nie je ani v Nevyžiadanej pošte(Spam), prosím, kontaktujte nás na info@bubulakovo.sk.
 
 
Zabudla som niečo vložiť do košíka. Čo teraz?
 
Spravte druhú objednávku a pošlite nám na info@bubulakovo.sk správu aj s číslami oboch objednávok. My Vaše objednávky spojíme a odrátame druhé poštovné. Následne Vám zašleme opravenú faktúru aj so všetkým objednaným tovarom.
 
Aké sú lehoty prepravy?
 
Dostupnosť tovaru je uvedená pri každom tovare. Tovar, ktorý je skladom, expedujeme v pracovné dni, obvykle do 72 hodín od prijatia objednávky. Pri ostatných tovaroch je dodacia lehota spravidla do 10 pracovných dní. V prípade dlhšej dodacej lehoty Vás budeme o predpokladanom termíne expedície informovať telefonicky alebo e-mailom najbližší pracovný deň po odoslaní objednávky.
 
Máte kamenný obchod?
 
Nie. Bubulákovo je internetový obchod. Je však možné si prevziať,  po telefonickom dohovore, objednávku aj osobne.
 
Ako sa mám zaregistrovať?
 
Vpravo hore je na obrazovke ikona Prihláste sa/Môj účet. Vyplňte, prosím, Vaše údaje a na uvedenú emailovú adresu Vám budú automaticky zaslané prihlasovacie údaje.
 
Zabudol som heslo. Čo mám urobiť?
 
Kliknite na ikonu Prihláste sa/Môj účet. Kliknite na Zabudli ste heslo? Na Váš kontaktný email Vám budú zaslané nové prihlasovacie údaje.
 
Všetky naše zásielky sú starostlivo zabalené, aby sa predišlo ich poškodeniu.
Balíky odosielame prostredníctvom prepravnej spoločnosti DHL. 
 
Výška poštovného je určená nasledovne:
 
Kuriér DHL - doručenie domov

Objednávka v hodnote  0 až 20 EUR - 2,90 EUR

Objednávka v hodnote 20 až 60 EUR - 2 EUR
Pri objednávke nad 60 Eur neplatíte poštovné.

 
Za dobierku sa účtuje doplatok 0,60 Eur

Kuriér DHL - doručenie na Parcelshop - 2,90 EUR
Neplatí zvýhodnené poštovné!

 
 
Lehoty prepravy:
 
Dostupnosť tovaru je uvedená pri každom tovare. Tovar, ktorý je skladom, expedujeme v pracovné dni, obvykle do 72 hodín od prijatia objednávky. Pri ostatných tovaroch je dodacia lehota spravidla do 10 pracovných dní. V prípade dlhšej dodacej lehoty Vás budeme o predpokladanom termíne expedície informovať telefonicky alebo e-mailom najbližší pracovný deň po odoslaní objednávky.
 
Platba prevodom na účet

Účet vedený vo FIO banka a.s. 
2400448890/8330 pre platbu v mene EUR
IBAN: SK9883300000002400448890
SWIFT: FIOZSKBAXXX

Dobierka (v hotovosti pri prevzatí tovaru)

Účtovaný doplatok za dobierku - 0,60 EUR

V hotovosti (pri prevzatí tovaru v Šali)

Platba kartou online
alebo Prevodom na účet online (presmerovanie do internetbankingu)




Ako na to?
 
Po obdržaní tovaru, prosím, skontrolujte neporušenosť obalu. Ak je poškodený, reklamujte to priamo u prepravnej spoločnosti na mieste. Doma poriadne prekontrolujte balíček (množstvo, či je v poriadku, či je dodaná správna látka a prípadné vady látky). Ak zistíte chybu, v prvom rade nám napíšte na info@bubulakovo.sk (nie vždy vieme odpovedať na hovor). Popíšte nám vadu a nezabudnite priložiť fotografiu. Ozveme sa najneskôr do 48 hodín.
 
 
 
Reklamácia alebo odstúpenie od zmluvy?
 
Látky sú strihané na mieru, takže nie je možné odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu. Možná je iba reklamácia - diera v látke, chyba tlače, iné množstvo. Nemožno odstúpiť od zmluvy z dôvodu nespokojnosti s odtieňom, veľkosťou vzoru a podobne.
Ak nájdete na látke dierku, chybnú tlač a podobne, ide o reklamáciu. Prosíme, odfoťte nám vadu a zašlite mailom. Všetky reklamácie sa snažíme vyriešiť k spokojnosti zákazníka výmenou tovaru, vrátením peňazí alebo dohodou na zľave.
Nakoľko tovar od výrobcu k nám prichádza v objemoch niekoľko ton a ďalej sa u nás spracováva, je možné, že prípadné chyby tlače alebo materiálu prehliadneme. Snažíme sa robiť všetko preto, aby sa to nestalo, ale sme tiež iba ľudia. Prosíme preto o zhovievavosť. Určite vždy všetko vyriešime k Vašej spokojnosti.
Stuhy, popruhy, gumy sú dodávané často s prestrihom. Snažíme sa o dodanie bez prestrihu v celku, ale nie vždy je to možné. Materiály je potrebné vždy predprať. Pri prvom praní môžu púšťať farbu. Vždy treba rátať so zrážanlivosťou.
Ušpinený materiál sa snažíme strihať nad rámec objednaného množstva. Malé vyprateľné fľaky nie sú predmetom reklamácie.

Kompletné znenie Reklamačného poriadku nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach.
Ste predajca handmade výrobkov, krajčírstvo, dielňa, odevná škola či iná organizácia, ktorá pracuje s látkami? Práve pre Vás je náš veľkoobchodný eshop.
 
Kvalitný materiál, rýchly servis a osobný prístup. To všetko nájdete v Bubulákove.
 
Neváhajte nás kontaktovať!

Pre prístup do veľkoobchodného eshopu je potrebné sa zaregistrovať a uviesť svoje firemné údaje ako je IČO, DIČ, prípadne IČ DPH (VAT). Po overení správnosti údajov Vám pridelíme veľkoobchodné ceny, ktoré sa Vám budú zobrazovať v eshope. Prosím, počkajte na potvrdzujúci email s inštrukciami.

Pokiaľ ste nezisková organizácia, záujmové združenie, centrum voľného času, prípadné iný voľnočasový útvar, neváhajte nás kontaktovať taktiež. Veľmi radi Vám poskytneme veľkoobchodné ceny.
 
Certifikácia je proces hodnotenia internetového obchodu, ktorý je v prípade úspešného zavŕšenia potvrdený vydaním certifikátu. Certifikovaný obchod SAEC - Bezpečný nákup prináša zákazníkom internetových obchodov záruku a zároveň záväzok internetového obchodníka, že spĺňa základné pravidlá bezpečného a bezproblémového nákupu stanovené certifikačnými pravidlami.

Obchodník okrem iného dodržiava:
  • úplné a pravdivé informácie o prevádzkovateľovi internetového obchodu (IČO a sídlo obchodníka, kontakty na zodpovedné osoby a pod.),
  • úplné a pravdivé informácie o tovare, resp. službe a cenách vrátane všetkých poplatkov,
  • úplné a pravdivé informácie o procese objednávania, dodacích podmienkach a spôsobe vybavenia objednávky (spôsob dodania tovaru,
  • resp. služby, cena za dopravu, možnosti platenia a pod.),
  • spôsob a podmienky uplatnenia reklamácie tovaru, resp. služby,
  • spôsob ďalšej komunikácie so zákazníkom (e-mail, telefón...);

Certifikačné pravidlá stanovuje Slovenská asociácia pre elektronický obchod ako tuzemská autorita pre oblasť elektronického obchodu. Sú vytvorené na základe platných zákonov - najmä Smernice Európskeho parlamentu a Rady pre elektronický obchod, občianskeho zákonníka, zákona o elektronickom obchode, zákona na ochranu spotrebiteľa a certifikačných pravidiel v krajinách EÚ. Certifikačné pravidlá vyžadujú poskytnúť zákazníkovi dostatok informácií potrebných pre rozhodnutie o nákupe a uskutočnenie bezpečného nákupu, ale súčasne nezaťažujú obchodníka nadbytočnými požiadavkami. Uplatňovanie certifikačných pravidiel je predmetom pravidelnej kontroly v certifikovaných obchodoch.

Zoznam certifikovaných internetových obchodov nájdete TU.

Certifikát udelený spoločnosťou SAEC:

 Certifikát udelený spoločnosťou SAEC bubulakovo.sk:

Podmienky použitia darčekovej poukážky
  • Darčekovú poukážku je možné jednorazovo použiť na nákup tovaru v internetovom obchode Bubulákovo – www.bubulakovo.sk do dátumu uvedeného ako platnosť poukážky (Platí do).
  • Kód uvedený na poukážke je potrebné zadať pri vytváraní objednávky do sekcie „Chcem uplatniť zľavový kupón / darčekový šek:" do kolónky "Zadajte kód"
  • Hodnota poukážky je uvedená na každej poukážke ako suma vrátane DPH
  • Poukážka funguje ako zľava z celkovej sumy objednaného tovaru s DPH
  • Ak je celková suma vyššia ako hodnota poukážky, zákazník doplatí iba zvyšok sumy
  • Ak je celková suma nižšia ako hodnota poukážky, poukážku nie je možné použiť
  • Ak nie je uvedené inak, darčekovú poukážku je možné použiť iba na kúpu tovaru, nevzťahuje sa na služby, poštovné a iné poplatky
  • V jednej objednávke je možné použiť maximálne jednu darčekovú poukážku
  • Darčekovú poukážku nie je možné vymeniť za hotovosť
  • V prípade vrátenia tovaru uhradeného darčekovou poukážkou, je suma tohto tovaru vrátená prostredníctvom novej poukážky v hodnote vráteného tovaru
Podmienky použitia zľavovej poukážky/kódu so zľavou na nákup

Patria sem: zľava za foto 5%, nepravidelné zľavy avizované cez Facebook, zľavové kódy vystavené pre konkrétneho zákazníka, výhry v súťažiach a podobne...

  • Zľavovú poukážku je možné jednorazovo použiť na nákup tovaru v internetovom obchode Bubulákovo – www.bubulakovo.sk do dátumu uvedeného ako platnosť poukážky (Platí do).
  • Kód uvedený na poukážke je potrebné zadať pri vytváraní objednávky do sekcie „Chcem uplatniť zľavový kupón / darčekový šek:" do kolónky "Zadajte kód"
  • Hodnota zľavovej poukážky je uvedená na každej poukážke ako suma vrátane DPH
  • Poukážka funguje ako zľava z celkovej sumy objednaného tovaru s DPH
  • Minimálna suma objednávaného tovaru pre použitie poukážky je uvedená na poukážke ako hodnota nákupu od xx € (ak nie je uvedené inak; do tejto sumy sa nezapočítava poštovné)
  • Ak je celková suma vyššia ako hodnota zľavovej poukážky, zákazník doplatí iba zvyšok sumy
  • Ak je celková suma nižšia ako hodnota poukážky, poukážku nie je možné použiť (poukážku je možné použiť iba v jednej objednávke)
  • Ak nie je uvedené inak, darčekovú poukážku je možné použiť iba na kúpu tovaru, nevzťahuje sa na služby, poštovné a iné poplatky
  • V jednej objednávke je možné použiť maximálne jednu zľavovú poukážku
  • Zľavovú poukážku nie je možné vymeniť za hotovosť
  • V prípade vrátenia tovaru uhradeného zľavovou poukážkou, je suma tohto tovaru vrátená prostredníctvom novej zľavovej poukážky v hodnote vráteného tovaru
 
Darčekové poukážky a zľavové poukážky – kódy so zľavou na nákup nie je možné kombinovať.


Sme tam kde ste aj vy

Nepremeškajte akcie a zľavy

Prihláste sa k odberu nášho newsletteru.